Ella & Olivia -

wow, vilken bioupplevelse

Yo. Olivia här. Igår vad jag, Ella och Matilda på bio och vi såg på New Moon.

Jag har läst en del bloggar och det är många som varit på den och alla verkar tycka att den var BRA? Jag tyckte inte direkt att den var särskilt bra.. Kan dock bero på att jag var trött som ett svin och somnade till där några gånger, det händer ganska ofta då jag ser på film på kvällen. Jag minns inte ens vad filmen handlade om, och slutet? Ja, va fan hände? Hahaha, fyfan vad ostabilt, hade ju gärna velat se den där filmen som kostade drygt 100???
 


New Moon what?


ps: anna, du kanske kan återberätta den för mig? läs det här inlägget så fattar även NI ANDRAAAA


Kommentarer
Postat av: olivias klasskompiiiiiiiiiis!!!!

hahah olivia, så himla sött! :D

2009-11-21 @ 17:27:00
Postat av: matilda

Igår drog jag den slutsatsen att en 2 h lång film inte ska ses efter 12 :)

2009-11-21 @ 18:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0