Ella & Olivia -

New Shoes

Jag tycker att New moon var bra. (kanske för att jag höll mig vaken hela filmen)
En gång under filmen blev det lite läskigt, då känner jag hur Olivia har flyttat närmare mig, jag tänkte att hon kanske också blev lite rädd, men när jag kollar dit så är det för att hon har somnat på min axel, det var kul.

Kissie redigerar ju sina vänner snyggare.
Det har jag också gjort.


Tycker Matildas ögon är så fina så de var det som jag behöll,
älskar Jennys näsa, för att den ska framhävas mer tog jag bort ögonen och munnen.
Blev de inte vackra? mycket bättre än i verkligheten


/ELLLLLLLLLLLA

ps.
nu ska jag vara med pappa,
göra fruktsallad ,äta glass
och se på Transformers 

Kommentarer
Postat av: mat ilda

haha!

"mycket bättre än i verkligheten" ?

heta, skulle jag säga. men vad i hellskotta hände med mitt hår? typ slitna stripor:(

2009-11-21 @ 18:49:18
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0