Ella & Olivia -

MPG nordic

Hittade min blivinade man igår på tv.
Vinnaren i MPG nordic, kan det bli coolare?

Namn: Ulrik Munther
Född (år): 1994
Bor i: Kungsbacka och Kullavik
Smeknamn: Ulle
Familj: En hel hög. Två halvbröder, två låtsassyskon, två föräldrar och två extra.
Ögonfärg: Blågrön
Det visste ni inte om mig: Jag har en papperskorg på mitt rum.
Gillar: Långa promenader vid stranden. *skratt*
Favoritgodis: Peacemärken och nappar.
Husdjur: Min hund Konrad (briard), och min katt Walter (cornish rex)
Stjärntecken: Vattuman
Fritidsintressen: Musik, vänner och då och då skatea eller cykla enhjuling.
Älskar: ELLA KALÉN

min livspartner Ulrik
http://www.eurosong.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=7909216
nu ska jag fråga chans på han

/ella

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar honom, han är en fin pöjk

Dagdrömde en gång om att jag kände honom och han sa

-Ida, jag ska vara med i lilla melodifestivalen vill du styla mig?

Känner inte ens er kände bara för att öppna upp mitt hjärta....

2009-11-30 @ 21:21:41
URL: http://tusenhasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0