Ella & Olivia -

merci

Underbar start på dagen:
Har min mobil som alarm på morgonen när jag ska kliva upp, har den alltid på 06.20 så att jag kan snooza en gång, helt perfekt.
Imorse ringer min mobil, men den är inte vid sängen som den brukar utan den ligger UNDER sängen.
Jag börjar åla under sängen som ett offer. Jag fryser eftersom mitt golv är iskallt och jag sover inte med pjamas.. HEHEH
När jag ÄNTLIGEN får tag i min mobil och har lyckats krypa ifrån allt dam och smuts som är under sängen ser jag att NÅGON har ställt om mitt alarm till 05.20!!!!!


http://espn.com.com/i/bto/20080816/Victims_on_floor_blog_540x361.jpg
jag, (fast utan kläder... nästan helt utan kläder och under en säng)


så här taggad på livet var jag då.

/ELLA ELLAAAA

Kommentarer
Postat av: NÅGON

:D

2009-11-17 @ 18:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0