Ella & Olivia -

Jag är ingen indian

Tjenis bloggen! Idag skämde jag ut mig (YAAAAAY)

Jag och isabell skulle gå och ta ett bord i matan och hade på håll sett ett bord vi trodde var ledigt. Vi gick längs den röda linjen då bilden och då upptäckte jag att det var brickor på bordet och då var det ju upptaget. Jag sa till Isabell som var framför mig: "nej, men det där är ju upptaget" men hon hörde inte. Då drog jag till med ett klämcheckt HOHO med typ världens ljusaste mormorsröst. OCH VAD HÄNDER DÅ?
En killen som satt med sina kompisar vid första bordet på bilden säger typ: "oj,fan, jag hörde henne bah hoho och jag ba va?". Det var ju inte så farligt, men det någon vid bordet sa sen var...... Dom sa: "Öj, indianen!" men jag antog att det inte var till mig så jag fortsatte gå efter Isabell. Men nu har jag i efterhand insett att jag nog lät som en indian med mitt förbannade hoho....

 

/Olivia

Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHAHAHA

2009-11-04 @ 22:59:52
URL: http://styckmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0