Ella & Olivia -

busschafför me love

Kom precis hem från bussen, MEN det kunde ha slutat illa, typ i Granö eller något.
För att när jag satte mig på Lycksele bussen var det KOLsvart ute. Jag tog upp min dator, knappade lite, somnade lite osv. Jag tänkte att vi var i typ Brännland eller något när bussen stannade för första gången. MEN ICKET

Busschaffören ryter i högtalaren:
-Det var väl en till som skulle av vid Hemberget???
Jag:
-ojojojoj, jo jag ska av och trycker på stoppknappen (tror av nogon konstig anledning att buss kör)
Märker sedan att bussen är still och springer till chaffören som tittar surt på mig.
-Ja, jag visste väl att det var någon till som skulle av. Du får inte somna på bussen unga dam.

Ändå snäll busschafför.
http://www.veryfunnypics.com/pics/animals/images/bus%20driver.jpg
Min busschafför

/Unga damen eLlizZzZZZ

Ps.
Jag glömde mina vantar på bussen.
Typ det 5 paret för denna vinter.

Kommentarer
Postat av: tine

jag kommer sakna dig med :( , men kan vi inte umgås även om jag slutar? :)

2009-11-24 @ 22:05:52
URL: http://bakomdatorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0