Ella & Olivia -

Vem var den blåa mannen?

Tjatja! Olivia här. Jag ska berätta en hemlighet om eurovison song contest som var igår.

Alla undrar ju såklart VARFÖR dom hade en blå man på scen och VEM det var. Jag har svaret

(skitdåligt ljud, jag vet, men det gör ju inte så mycket för sången sög ju. Spola fram 21 sek!)



Roligaste infon först:
Den blåa mannen var Bert Karlsson. Jaaa, jag vet, jag vet vad ni tänker. Hur fan kom han ner i den? Vars är magen? Svaret är att dom har tejpat in magen.. Dom valde tejp så att det skulle bli en liten vaxning när dom ska ta bort den, han är tydligen ganska välbehårad..

Menmen, kul för Bert, är glad för hans skull. Var tydligen jävligt hård konkurrans av vem som skulle få bli Blåa Mannen.

Och VARFÖR då???? Ja, alltså.. Den blåa mannen, Bert då, skulle inte ens vara blå. Den blev blå efter att Bert hade gått ut i dom ryska skogarna och sökt  efter mat och då funnit ett litet blåbärsnäste. Och ja.. Han blev lite till sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0