Ella & Olivia -

himlen

tjena
katastrofen var ett faktum redan på resan ned. astrid lyckades med att göra en nyponsoppa-bomb och hela golvet i kupén var täckt av nyponsoppa. inte så jävla mysigt

en dag var vi med adam, mikael och oskar å och det var en jävligt rolig dag. vi vandrade INTE SÅ LITE i göteborg och såg resturangen räkan. en mycket trevlig syn, tyckte alla. vi var på liseberg och njöt av våra åkband. jag (olivia) köpte kortet man kan köpa när man just åkt balder. det kommer ge många trevliga skratt och jag önskar jag kunde he upp det här men då lär jag väl inte ha mikael kvar som kompis haha


och MEN SATAAAAAAn vad vi shoppade!!!!!!!!!!!!!!!!! olivia kom hem med en koftagrej till sin mamma som hon ändå ska få igen pengar för, ella köpte en deodorant. vem kunde ana att göteborg hade så mycket att erbjuda


vi fixade regnställ, fast när vi väl hade fixat det slutade det regna.............
vi stod och skakade grindarna till Liseberg och när de väl öppnade var det bara att springa!

olivia blev bannad från att vara med på kort men lyckades ändå

mer kommer senare!
HARE

Kommentarer
Postat av: Astrid

SATAN VILKEN LYCKAD RESA!

nyponsoppa kommer aldrig mer vara sig lik.

2009-05-24 @ 16:21:25
URL: http://styckmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0