Ella & Olivia -

Hemkommen från Vännäs C

Att ta ett dopp på Vännäsby beach känns mycket lockande för tillfället, sitter här som ett litet offer och hämtar andan efter en cykeltur från Vännäs. Cykelturen till Vännäs hann jag aldrig ens hämta andan från för vi slutade typ aldrig att cykla.

Ville väl dö när jag var påväg hem och hade uppförsbackarna kvar, och när jag klarat den sista och åkte där i nedförsbacken med jackan fladdrade som Batman's cape kände jag mig sååå nöjd.  Det enda som förstörde den stunden var att cykelvägarna har lika dåligt jävla underlag som att cykla i en skog... Tacka Gud att jag slapp ett fall iallafall.

jag tog några bilder i camen efter cykelturen :]


mitt nya svettband. kan se ut som pyjamasbyxor men det är de inte

just slukat ett glas vatten och är förjävla nöjd för det (jag vet att man inte kan zooma upp den men den är helt enkelt för ful för det)

är egentligen så här trött just nu


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Strongt jobbat!:.)) Och jag förstår att du är trött (som sista bilden visar;.)) Men det är ju en rätt härlig trötthet efter att ha gjort något så bra för sig själv och kroppen:.))



Tack för kommentaren inne hos mig också!:.))

2009-05-29 @ 20:02:52
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0