Ella & Olivia -

funderingar på en tooorsdag

tjabba, olivia här igen *LEEER*. igår hade jag en mycket fundersam dag.  funderade bl.a på dessa två ting:

- varför vissa på spinningen verkligen MÅSTE hålla på och svänga med huvudet och trampa på som några jävla mascherande hitlerminiatyrer, under HELA passet. jag stör mig så himla mycket på det, helst när jag på nåt sätt ALLTID lyckas hamna bakom idioten

- varför har busschafföurer en tendens att prata så förbannat lågt? dom verkligen viskar fram hur mycket bussresan kostar, och även fastän jag vet hur mycket den kostar så är det så väldigt, VÄLDIGT störande. en dag trodde jag att han sa att jag skulle betala 27 spänn, räckte dock fram 24 och hoppades på att jag hade hört fel. vilket jag hade. nej. LÄR ER PRATA


var också en trevlig upplevelse på bussen hem igår, då satt det nån unge bakom oss och pratade sådär hyffsat högt och jag kunde glatt stoppa i mina hörlurar och ignorera pratet, men när vi kom in i byn tog jag av mig dom och då hör jag mamman säga till ungen:

- Nu är vi i vännäsby..... och gissa vad  man kan göra här?
(ungen ger av sig nåt ljud och mamman fortsätter)
- Joo.. Man kan tanka!


jaaaha... fan vad fint då..



sitter såhär just nu och försöker finna svaret... och hoppet

Kommentarer
Postat av: Astrid

JAG SOM VAR TVUNGEN ATT LYSSNA PÅ DET HELA JÄVLA BUSSRESAN FICK HÖRA TYP 10000 STÄLLEN DÄR MAN KAN TANKA.

OCH! DET VAR HENNES MORMOR O_O

2009-05-15 @ 22:46:33
URL: http://styckmord.blogg.se/
Postat av: stina

hahahhaaaaaaaa. Jag sitter här hemma i min ensamhet och skrattar HÖGT!

Förresten Olivia, är inte vi lite arga på Ella för att hon bokstavligen slet mobilen från mig när det enda jag ville göra var att höra vad du tyckte om min fina present?

2009-05-27 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0