Ella & Olivia -

Modetips!

när ella och jag var på stan för nån vecka sen skulle jag kolla efter en jacka. men inget fann jag, och när jag stod där och kika säger ella:

- du olivia.. ett klädesplagg jag verkligen aldrig skulle kunna se dig i, det är en skinnjacka!

ja, jag har ju ingen skinnjacka och vill inte heller ha, så mig gjorde det inte så mycket om ella inte kunde se mig i en sån. men ändå.. MOdEleJoN som jag är så tog det lite i hjärtat.....


saker på min inköpslista som är rIKTigT hETt I sOmmAR :]

1. en dosa grov (lös såklart?!?!)
2. en keps. gärna med något tryck, motorcentralen eller något annat klatchigt??
3. kängor

kände mig så ambitiös i dag så jag satte ihop ett kollage bara för er vilsa själar i modedjungeln så ni fattar vilket spår trenderna kommer gå i i sommar. gjorde kollaget i Photo Shop för ni som undrar.




//  ModE_Olivia_93


ps. precis som kenza hade vi också besöksrekord idag :] TACK FRIDA!!!!!!!! aldrig träffat dig men JAG GILLAR DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0