Ella & Olivia -

till min favvvvo

detta inlägg är till våran reklamleverantör FRIDA! Som inte bara har skrivit ett diarium med bloggens namn i utan även EN LÄNK! det tackar vi med fina bilder på fina älzzzzzklingz frida!


tjejen vet hur man ROCKAR!!!!!!!!!


dock är det jag själv som är mest skabbig på denna bild.... MEN DET BJUDER JAG PÅ!

skala 1:10000000

Frida har den största munnen jag någonsin sett! jag satte bestämt hjärtat i halsgropen när jag såg frida få in HELA  handen i MUNNEN! förbluffande, sök till talang 2010 för fan!

/om ni har lunar, sök på football_93, det är jag :]

Kommentarer
Postat av: Floos

Haha sköna bilder!

2009-05-06 @ 20:47:38
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: vem om inte frida i egen hög person...

ville bara dela med mig av mig själv. så jag bjuder på dessa bilder, inkluderat den på mitt jättegap.

hahaha, ella&oliva, ni ligger fortfarande högt på min lista! ;)

2009-05-06 @ 22:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0