Ella & Olivia -

presenter :P

(herregud..idag har vi verkligen hästat på med inlägg!)

Detta fick jag på min vackra födelsedag:

En VIT, STOR klocka som går att snurra på. (alltså en sådan som man typ hade på dagis) påminner lite om lego! (lämnade tillbaka den idag, ska få köpa något annat för pengarna)

En klänning från Carlings, hade sagt att jag ville ha en speciell klänning.. dock råkade de köpa fel sort och en storlek för liten. (mamma, jag behöver faktiskt XL nu, jag är ju 16år!)

Två video filmer av stina, hon köpte bara filmerna för att hon själv vill se de, jag har redan sett båda två, men det är ju tanken som räknas....

Ett par solbrillor! (har dock redan tre stycken, men man kan ju aldrig få för många)

Väska, DEN VAR SNYGG!!

MEN,  födelsedagen var ändå fantastisk!!!! känslan av att vara proppmätt... finns det någon bättre?


det var... obeskrivlig.. tänk er en stuga med tårta, kakor, ingen mamma som säger:
-ella, nu räcker det, ingen fler kaka nu.
NU FICK JAG ÄTA HUR MYCKER JAG VILLE


bäztizar :-)



//Ella, fem storlekar större
https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/756408/images/2009/ugly_fat_man_picture-_funfry_32822700.jpg

Kommentarer
Postat av: en snygg snygging

hahah första bilden lyckades jag trycka undan olivia:D:D:D:D



/lne*

2009-05-11 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0