Ella & Olivia -

MIN DAGBOK

hehe, jag läste min gamla dagbok från 2006 och det visade sig att det stod sjukt mycket roliga grejer i den! jag och michelle var väl inte bäzTiZzZar 2006 så det står en hel del otrevliga saker om henne(SORRY), men det är faktiskt också ganska roliga saker så här är ett utdrag:

"Michelle är skitsur på mig för att jag inte kunde komma och kolla på hennes slalom-tävling. Hon fick typ för sig att jag sa att jag kunde. Hon sa: Men vänskap da?

HA! Töntigt värre tycker jag. Hon sa också att hon skulle snacka med mig på skolan på måndag enskilt om nåt. Är lite nervös, men jag ska svara för mig."


Sanningen är att jag var skitskraj och hade en klump i magen ända tills måndag var över. (RESPEKT MICHELLE)

"Jag har sålt jultidningar så bra att jag har fått en tv på mitt rum!! woho, den är superbra"

Jag hatade TV:n, och var egentligen så jävla avundsjuk på alla som hade en större, bättre och snyggare. Men såklart spelade jag nöjd, vad annars likZzoM?

HAHA, vilken jävla cpunge jag var, har skrivit att jag hatade en viss person som jag vet att jag egentligen aldrig hatade, utan tyckte nog mest att det var kul att gå omkring och låtsas. 

Jag har skrivit hela 3 meningar i hela boken om ella.
"Ella är jätterolig, jag skulle vilja vara med henne nån dag!"


Nästa sida, drygt en månad efter:

"Jag har varit med Ella nu. Det var ganska tråkigt. Menmen."

Jaa, som ni kanske fattar så var inte jag och ella kompisar 2006 och vi blev väl egentligen riktigt bra kompisar nu i höstas. HEHE.


<--astrid. jag--->
sådär kan ett offer som författat överstående meningar se ut vid 13 års ålder


Kommentarer
Postat av: chatrin

Åhh som jag älskade er då, vid 13 års ålder... och nu oxå iofs.

2009-05-07 @ 22:37:38
Postat av: Farliga M

HAHAHAH, jag trodde du hade skrivit nå bra om mig. Men det visade sig att jag hade fel omde (aa)

Ja men respekt för att du var rädd, du var lite smått skraj för mig.

2009-05-08 @ 16:12:02
URL: http://bitchelles.blogg.se/
Postat av: the blogger olivia

Chatrin: Haha, tur att du tog med den där sista meningen....



Michelle: haha men du, sådan mor sådan dotter ;)

2009-05-08 @ 17:30:01
Postat av: Emma Smith

Gud va fin blogg du har, frukterna ser så goda ut!

2009-05-08 @ 17:36:12
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0