Ella & Olivia -

mmm måste nog duscha

har idag gjort en sak jag verkligen inte gillar


SOLAT


solat i flera timmar nu och helviiiiiiiites vad tråkigt och jobbigt det är
man ligger där och steks som ett ägg och på köpet får man en kroppsdoft som faaaan inte är god alltså..

jag som ville bli lite brun, ser knappt något resultat.. NEDRANS OCKSÅ.. använde ju fan sol-olja..


2 bilder när jag tagit paus i mitt lidande:

 SKOOOONA MIG
 sally kom förbi och jag tvingade henne att vara med på bild... jag försöker lika henne, lyckas jag?



ps: ni som ser mig på skolan i morron får gärna säga att jag är brun hihi

Kommentarer
Postat av: Pici

Heheh ja, de är de jävligaste.. ;) Måste verlkigen skärpa mej när de gäller att skriva inläggen... :P



Jaarå, klart du blivit brun!! =)

2009-05-17 @ 19:26:10
URL: http://buspici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0