Ella & Olivia -

vännäsby är en guldgruva

De senaste veckorna har vi gjort några riktigt stora fynd på vännäsby elitskola.

Vi gick som vanligt runt i skolan och kollade i papperskorgarna om det fanns något smått eller gott. och en dag...DA DA DA...En mugg FULL med nonstops. Vår dag var räddad!!!




och idag på skolan gjorde då olivia fyndet. dessa guldklimpar låg i korridoren och glänste och det var som att dom skrek: OLIVIA, HÄR ÄR VI! TITTA PÅ OSS! TA OSS! ÄT OSS! så olivia gjorde det, tog ena, och mikael (bilden här nedan) tog ena och kasta den på olivia. kort därefter tog hon även den godisen, dock lite trasig men ändå lika tasty som vanligt. (werthers original för er som inte ser........skaffa glasögon......)


MIKEL nilsson vår securitas på skolan.
Om man inte sköter sig så får man en ordentlig omgång av polisgreppet. och det är INTE SKÖNT.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Jag är en iskall person så jag skrattar endast inombords. Men oh vad jag skrattar. Inombords. Minsta läraren på skolan? Angelica då?

2009-03-18 @ 13:47:37
Postat av: Michelle

haha jo jag vet, men du vsg! :D



2009-03-18 @ 18:10:23
URL: http://bitchelles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hoppas inte att ni åt av dessa nonstops som var i papperskorgen?!?!?!?!?

2009-03-18 @ 19:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0