Ella & Olivia -

Välkommna alla biljarders läsare. :)

välkommen allihopa. bloggen är inte längre hemlig, SYND FÖR ER SKELLEFTEÅ! HA!
eftersom att läsarantalet nu ökat drastiskt så har vi självfallet frågor om alla er läsare, och vi antar att ni har frågor om oss. men vi börjar.
VILKA ÄR NI ALLA? hur gamla är ni? vars kommer ni ifrån? har ni barn? vill ni ha barn?

svara gärna.

ella:
15 år. kommer från mammas, du vet vad... och bor som bekant i skogen i vännäsby. (INTE VENNESBY). Har snäppet under olivia i smeknamn, TACK FÖR DET. Min favoritsysselsättning är att sitta och skratta åt msn smilisar på msn. ([email protected] om ni vill ha några smaskiga) Jag hatar engelska i skolan, min dröm är väl att klara IG typ..

http://www.wazaw.com/wp-content/uploads/2008/07/ugly_cat_1.jpg
Detta är min älskade kisse. :)
(har även en ny ring, är såklart prada)


detta är min bror han är en av mina största förebild.
Han är som gud för mig.



olivia:
15 år, kommer från umeå bb, men är uppvuxen i vännäby (tur för mig:P:P). har väl typ 25 smeknamn, suger på att sy (önskar jag kunde), stör mig som faaan på folk som smaskar eller andas högt. hatar även dessa hjärtan: <3. dom borde utrotas. hatar att träna, hatar sport. trots detta trodde dom på praoen i höstas att jag var träningsnarkoman. märkligt.

snyggaste bilden på mig:


Dr.Phil. the man in my life. (tyckte egentligen bara att bilden var jävligt ful)

"snygging..ja, precis du! hehe...ye...heting. mm, precis. Just du! mm!"


här är jag i mitt esse, var då just hemkomen från en plåtning. snygg pose va? vad tycker ni om mina fingrar? snyggt tecken va?tycker nästan att jag har läppar som är lite lika kenzas på den här bilden. :-) det gillas. :P


folk säger ganska ofta att jag är söt när jag sover. kan inte göra annat än att hålla med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0