Ella & Olivia -

hatlistan :):):):):)

alla vet väl att det oftast är enklast att komma på nackdelar med saker än fördelar, att det helt enkelt är lättare att vara negativ än postiv.

så här är min negativa lista om internet. saker jag hatar när jag är inne på internet:

- när man är inne på bloggar, och nån jävla musik startas direkt. sjukt störande och jag fattar inte att folk inte fattar det?


- när folk bara svarar med en smilie på msn, ja, jag brukar göra det ibland och jag vet att det är skitstörade


- dom här smilisarna: dom är skitfula, skittöntiga och är typ: "hehe jag är ganska mesigt lamt glad idag" och behöver jag ens nämna dessa: ?


- när man är inne på engelska sidor och man inte fattar vissa ord, är så irriterande. även om man kan slå upp dom på t.ex tyda så är det bara så irriterande att inte veta vad det ordet betyder.


- när folk kommenterar anonymt på ens blogg, så störande att måsta gissa sig till vem som kommenterat, ofta kommer man ju inte ens på det


- folk som kommenterar på ens blogg kommentarer som: "Ha en bra dag!", eller "Fin blogg" eller något sånt, för dom bara vill att man ska klicka in på deras blogg. MYCKET störande. Vem fan vill ha kommentarer som "Fin blogg" när man skrivit något skitroligt?

- uttrycket "stek", "schtek", så otroligt fult och illa...

sist, men verkligen inte minst:
- NÄR STINA HAR GÄSTBLOGGAT UTAN VÅRAN TILLÅTELSE!!!!!!!!!


3716411.gif Angry Little Girl image by SomeAbsurdNerd
blir såhär less.. surrsurrr...


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fin blogg :) :) :] :]

2009-03-31 @ 17:15:38
Postat av: My

HAHAHAHHAHAHAH JAG TROR ATT JAG DÖR.

vad fan är det där för varelse? (A)

2009-03-31 @ 19:49:16
URL: http://myjonsson.blogg.se/
Postat av: Michelle

HAHAHAHA, jag håller med my, vad fan är det där för varelse? xD

stekigt random hehe :]:] :] :]:]

2009-03-31 @ 19:57:28
URL: http://bitchelles.blogg.se/
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

absolut, det går bra ;D lycka till!



fräsch header!

2009-04-01 @ 19:06:12
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0