Ella & Olivia -

den jäveln....

Jag och Olivia har en bilddagbok, mest för att kunna stalka andras, men vi heter ialla fall något så oskyldigt som orangahunden. Vem skulle någonsin kunna tänka något ont om det??

Men då när jag loggar in, mitt hjärta hoppar av lycka och jag blir varm i magen när jag ser att vi fått ett privat meddelande. JIHOOO. Jag trycker upp det men glädje i kroppen och väntar förväntasfullt, VAD ÄR DET JAG SER?? någon lite snorunge född 1996 till och med har skrivit

 BMosten   Igår, 17:55
Jävla pedofil. Hur gammal äru?

Hur kan någon tro något sånt om oss..? :(

M.V.H
ledesen_Ernst_60år
 http://www.soderstroms.nu/Bilder/Gubbe%20You%20want%20it%20we%20got%20it.JPG

Kommentarer
Postat av: bajz

hahaha

2009-03-16 @ 16:59:54
Postat av: er högst tillgivne läsare, Moa Bergström

FAN vad jag älskar er blogg!

GaH! Gud vad jag kommer att läsa den VARJE dag :D

Ni är så jävla sköna!

2009-03-16 @ 19:56:57
Postat av: My

HAHA, ägda pedofiler (A)

2009-03-17 @ 18:29:34
URL: http://myjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0