Ella & Olivia -

vårat underbara sommarprojekt

igår kväll var vi först nere vid älven och vi tänkte bada. då såg jag, olivia, en cykel i vattnet och jag drog såklart upp den. då kom ella på den underbara idén att fara hem till mig och meka lite! cykeln sög till en början, bakhjulet gick inte att rulla på för att stänkskärmen var nedtryckt osv. ja den hade en hel rad med fel (det har den fortfarande)


så här såg jävelskapet ut innan vi for hem till mig och letade verktyg (har en tendens att ALLTID säga instrument då jag vill säga verktyg men nu satt den)


vi hedde bort den där värdelösa pakethållarn med en sax och några skruvmejslar. visade på vgkunskaper i träslöjd där


eftersom att vi inte fick bort den där förbannade stänkskärmen så böjde vi upp den istället.. sen försökte vi pumpa hjulen men båda hjulen hade punka.. inte så lite heller

efter att vi hade cyklat på den (en utmaning, tro mig), testat plingan SOM FUNKADE (det var det bästa med cykeln!). åkt ned med den i älven några gånger (sjukt roligt) och bara njutit av den så gick vi med den till ett hemligt ställe där vi gömde den. denna cykel kommer bli förjävla fin under sommaren. vi kom på att den självklart skulle ha ett namn

den som gissar rätt på namnet vinner en..... orienteringst-shirt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alternativen är:

1. rolf
2. pia
3. rut
4. alf

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha, jag gissar på rolf!!

2009-06-02 @ 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0