Ella & Olivia -

jag är en stolt supporter

hej, olivia här!
min bror har fotbollsmatch ikväll och pappa och evelina ska fara och kolla. har nu suttit och försökt övertala evelina att INTE fara, har dragit upp vädret och frasen "sen när är du intresserad av fotboll?" har jag använt för många gånger nu....

mina alternativ för kvällen:

1. sitta ENSAM hemma som ett offer, jag gillar verkligen inte det, (i vintras då det var mörkt ute hade jag en plan på hur jag skulle göra om någon gjorde inbrott ena kvällen och andra satt jag helt paralyserad på nedervåningen och glodde in i väggen)

2. fara på den där jävla fotbollen.

ja ni ser ju, båda alternativen suger ju, så jag antar att jag borde ta det mildaste. fotboll alltså. sååå, vilken jävla skräll, jag ska på fotboll ikväll. (WOOOW, DET RIMMAR)

ska gå och göra några plakat för min brorsa nu inför ikväll... har gjort en skiss i paint, kommer typ se ut såhär nånting:


tror han skulle uppskatta de

Kommentarer
Postat av: :)

hahahha, älskar skyllten!

2009-06-04 @ 22:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0