Ella & Olivia -

Skolavslutning idag

Dagen börjar såååå bra...

Vaknar 8 och kan inte somna om för att dom lever om som ett gäng gorillor på nedervåningen, men hoppet lämnar mig inte så jag försöker verkligen somna om, men droppen är när dom kommer upp på övervåningen och dammsugar precis utanför mitt rum.

Jag klev upp, fick leta som ett psykfall efter ett vitt linne som jag ska ha idag, sprang upp och ner för källartrappan typ 5 gånger i hopp om att hitta något. Det slutade med att jag drog en vit lögn till syrran och tog hennes linne. Toppen. Verkligen, skitbra. Inte alls stort eller så.

Jag går in i duschen och allt flyter på bra där, men när jag ska skölja ur shampoot känner jag att tempraturen på vattnet börjar ändras. Till det kallare. Och när jag står där med balsam i håret så är vattnet skitkallt. Jävligt tur att JUST IDAG, JUST NÄR JAG ska duscha, så tar varmvattnet slut. Himla fint.

Pricken över i:et skulle vara om jag hade försovit mig. Eller nåt annat jävligt.

MEN NU ÄR DET SKOLAVSLUTNING OCH NU ÄR JAG GLAAAAAAAAD!!!!!!

Syrran och jag på skolavslutningen 2007 (evelina hade dock skolavslutning dagen innan....förklarar väl klädseln)

KrAMiz
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0