Ella & Olivia -

kan inte sova

gör en snabb update såhär på morgonkvisten. här i vännäZzby står klockan på 08.30 ungefär och jag har varit vaken i 2 timmar redan. JEPP, jag vaknade 06.30 och i natt kollade jag senast på klockan 02.45. fan vad roligt alltså. ca 3 timmars sömn här då. OCH JAG ÄR INTE ENS TRÖTT


sådär pigg är jag just nu ungefär.. ska fara ut och springa snart.. nejokej, det höll inte, det är inte ens lite troligt att jag skulle offra mig för något sånt plågeri

nu blire frukost, byebye

ps. VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT KUNNA SOMNAAAAA

Kommentarer
Postat av: ANNA

då hade vi kunnat meZzzA var också vaken dåååå

2009-06-20 @ 12:18:25
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: Pici

Jobbigt.. ;/

Men de är bara att dra ner persiennen(stavning!)/rullgardinen och tänkta på att de är skönt att lägga sej ner, efter ett tag så somnar du nog.

Nja, jag har ingen aning om de funkar för dej, men se till att inte ha de varmt i ditt rum bara :P

2009-06-20 @ 17:52:22
URL: http://buspici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0