Ella & Olivia -

GYMNASIET

TJEEENA!

Sitter här och har en lätt klump i magen, är lite stressad och minst sagt nervös, har just loggat in på Gymnasieintagningen.nu och GIIIIVET har jag kommit in på sam på Lilja! G i grundämnena och man är inne så.... Hög standard vettni. Skolan börjar 17 augusti, DET ÄR SNAART!


Skitgammal bild men ungefär såhär känner jag mig just nu ;););););)


En liten notis, 3 av mina bästa vänner har sökt en och samma skola och jag, ett litet offer, ska gå på lilja. Skoj..

En till notis, jag vet att detta inlägg sög, men gymnasiet.....MMMmm, det suger?????


Kommentarer
Postat av: Moa Linnéa Lapinniemi

ofta 17 Augusti? =O

Jag börjar den 18 (A)

2009-06-30 @ 10:14:59
URL: http://vaniljchoklad.blogspot.com
Postat av: Chatrin

Gymnasiet äger

2009-06-30 @ 10:52:32
Postat av: Daniel

Grattis - nu ska du studera så flitigt å sexigt!

2009-06-30 @ 12:41:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0