Ella & Olivia -

fotboll har sin charm

Ska berätta om fotbollsmatchen jag var på tidigare i veckan! Först och främst kom vi dit och jag suktade efter mat (ja, eller paus då), men innan dess satt vi där på läktaren och glodde. Jag kände mig ju sådär lagomt lost.. Som en utböling ungefär

Drog iaf några geniuttalanden där på matchen, givetvis hejade jag på Umedalen för det är min brorsas lag, men när jag satt där och låtsades vara intresserad sa jag:

- Vilket mål är Umedalens egentligen!? 

Jag insåg hur illa det lät när dom andra började skratta åt mig...Reslutatet blev tydligen 4-1, jag såg bara 1 av dom målen, vars fan var jag egentligen???

Sen var det nån cpunge framför läktarn som var underhållning för dom som sket i fotbollen. Kolla filmen nedan, det är typ han som 30åring!!!
 
hahahahahha behöver jag ens säga att jag ÄLSKAR denna film??? Se hela, det är värt de

Kommentarer
Postat av: chatrin

Ha ha, fan vilken ful ring han hadde

2009-06-07 @ 17:49:53
Postat av: Anonym

hahahhahah vafan är felet på den där människna.

2009-06-07 @ 23:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0