Ella & Olivia -

ett tips!

Känner du dej uttråkad?
Har inget att göra på dagarna?
Känner att livet inte är värt att leva?

JA, då har du kommit rätt! här är ett tips till att göra dagarna roligare:

fånga en geting, (detta kan ta ett tag men det är värt det, jag lovar!)
du tar getingen och sätter den i frysen en kort stund. Under den korta stunden har getingen hunnit svimma. Då passar du på att knyta ett snöre runt getingen.
Sen när väl getingen vaknar har du en geting i ett koppel!!!

åh, jag längtar så mycket till dagen jag lyckats fånga en geting, det kommer bli lyckligaste dagen i mitt liv.
http://3.bp.blogspot.com/_yoDCIRG2XKk/SKw2NyjVLwI/AAAAAAAAAfE/mDbPPrq8K5g/s320/geting.jpg
åh, tänk känslan av att ha denna lilla filur i ett koppel... är inte det drömmen?

/ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0