Ella & Olivia -

blogg sucks

tjenare alla trofasta bloggläsare!

kommer nu med tråkiga nyheter. det här med bloggandet suger rent av (dels för att jag har nada inspiration, dels för att ni ÄR SÅ JÄVLA DÅLIGA PÅ ATT KOMMENTERA)

det känns inte så roligt längre och det är bara drygt. så jag vet inte riktigt hur det kommer att bli... *dEpPiGhhh*

det lockar lite att lägga ner skiten, fast superbloggarn ella kanske vill ha kvar denna underbara blogg som de faktiskt är. hon är ju ändå jävligt fäst vid den. håller ni med???? (sätter en femma på att ingen kommer kommentera och skriva om dom håller med eller ej) 

.

den här känslan har jag då jag tänker på bloggen :( :( :( :( :( :( *LedZeN*

ps: fan vad skoj att vi kan få sol när det är sommarlov. nästan så att man längtar efter att jobba på äldrevården.....

Kommentarer
Postat av: Moa Linnéa Lapinniemi

Ni får inte sluta blogga!

var är mr.sol?

2009-06-13 @ 17:11:48
URL: http://vaniljchoklad.blogspot.com
Postat av: Chatrin

Men Ollie då, jag brukar ju kommentera ibland iaf. Hur gick det med det du skulle göra idag?

2009-06-13 @ 19:10:53
Postat av: Astrid

MEN OLIVIA, DU FÅR JU INTE GE UPP BLOGGEN!

DEN ÄGER JUE!

Ella, borde hjälpa til latt blogga NGN GÅNG!

2009-06-13 @ 20:26:54
URL: http://styckmord.blogg.se/
Postat av: super_ville66

''men ollie ( tricket på skateboard alltså ;D ) då '' . skrivkramp är nog vad alla har drabbats av kanske ?:D typ som vinterkräksjukan fast på sommaren

2009-06-13 @ 23:24:06
Postat av: OLIVIA SVARAR

Cathrin: Det gick skitbra! Han blev hur glad som helst. Fråga astrid om du vill veta mer=)

2009-06-14 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0