Ella & Olivia -

astrid den komikern

astrid sa fan det roligaste på länge ikväll,

då stod jag, linnea, astrid, emil och tim utanför mig och hade inget att göra och försökte komma på något.. astrid var i färd med att fara hem och emil var råtaggad på att hitta på nåt att göra så han säger i förhoppning:

- men astrid!! vi kan grilla??
astrid svarar då med ljus röst:
- jaaaa (låter verkligen som att hon vill), SOM ALLA ANDRA GÅNGER DÅ???


hahahahahah jag garvade ungefär såhär mycket då:



(okej, det låter verkligen inte roligt, MEN försök föreställa er astrids geekstämma då hon först låter han tro att hon är på och sen totalt sågar idén)

Kommentarer
Postat av: Astrid

jag ÄR komiker!

2009-06-17 @ 23:29:16
URL: http://styckmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0