Ella & Olivia -

TRÄSTOCK

Hejhejhallå, här kommer mina (olivias) bilder från trästockfestivalen! har valt ut dom bästa, hahaha


  
väntan.....                 | the best mates eveeer | hahaha, rip jerrys glasögon
     
HAHAHA                     | hahah,  mitt förra linne... |  mmm, fräscht

emil hitta drömtjejen
 
vi lurade alla, dom är tomma (kan ni tänka er hur kul det var när jerry balanserade den där lådan på en hand???? )


ps: hade GALET roligt under denna vistelse i skellefteå, tack till mitt sällskap: jerry, astrid, linnea, emil och ella! :D :D :D

Kommentarer
Postat av: michelle

men vad händer nu då? varför så arg?

jag vågar visst stå för de.

2009-07-20 @ 00:37:37
URL: http://bitchelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0