Ella & Olivia -

norrlänning

hej, ella här igen!

det är lite pinsamt men så fort vi nämner att vi kommer från vännäs så lyder frågan efter alltid med:
-JAHAA, är det ni som jagar invandrare??

Fredrik (mina kusiners pappa) funderade precis ut en 5-kamp som man kan ha i vännäs, 100 meter jaga invandrare, kasta gatsten (helst efter invandrare), slänga ammunition i pengsjön (hände för 10 år sedan) och knäcka gravstenar, bränna ner festplatser fortast. det känns fint att det är de som folk vet om vännäs!

det var även mycket komiskt när vi träffade några av mina kusiner kompisar säger en tant:
 -jag är ju också uppvuxen i norrland.!
vi frågar förvånat vart hon kommer ifrån (eftersom hon drar ut på i:na så att man tror att hon ska skita på sig)
-jag kommer från östersund!

VAD I HELA FRIDENS NAMN? östersund är väl inte i norrland???? norrland börjar ju typ i vännäsby

detta är en norrlänning, det pinsamma är att när ja sökte på norrlänning på google kom denna bild upp..

/ellizzzzen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0