Ella & Olivia -

(L)shopping(L)

Idag tänkte jag beställa lite saker från h&m's hemsida, för att det inte fanns i butiken. Jag klickade då till mig grejer för 328 spänn, bl.a. en bikini.

OCH SEN när jag ska betala fanskapet så ser jag att frakten kommer gå på närmare 100 spänn såvida jag inte väljer att betala med kort. Givetvis väljer jag då att betala med kort och när jag väl ska få allt klart och betalt SÅ FUNKAR DET INTE. Efter att ha blivit sådär lagomt irriterad efter att ha testat 4-5 gånger ger jag upp.

Tror det var som Gud gav mig en hint till att spara pengarna, som jag faktiskt behöver. Fyfan vad tråkigt...



Den var ju på rea också....


--------------------------

Update 53 minuter efter publicering: MAMMA BETALAR!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0