Ella & Olivia -

husvagn!

YEY, fick precis förfrågan att följa med jessica till timrå idag!
vi sover i husvagnen inatt och sen i morgon blire fotbollscup i fyra dagar. Måste se till att inte packa så mycket eftersom vi bor jätte nära IKEA!

http://pannisen.se/Buffy/bilder/husvagn.jpg
denna husvagn ska jag, hela jessicas familj, hela min familj, mormor, morfar och alla jessicas 70 kusiner bo i. Kommer bli mysigt


förra gången när vi var borta med laget råkade jag dela ut rakningscream till halva laget eftersom jag trodde det var tandkräm.. det var en konstigt len känsla i munnen... denna gång ska jag inte ta fel!

/PÖSs ELLA

Kommentarer
Postat av: ingela

jag har precis kastat bort rakkrämstuben!

2009-08-02 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0