Ella & Olivia -

Det börjar bra..

Hahahahaha men vad i helvete??

Jag börjar jobba på måndag (på slöjdarnas hus) men fick detta jobb i sista minuten så jag fick papper med info hem idag. Så jag ringde nyss min arbetsledare och lät glad som fan.


- Hej! Jag heter Olivia och jag ska börja jobba med dig som arbetsledare på måndag!
- Okeej...
- Jo... Ah det stod här på pappret att man skulle ringa och presentera sig så jag tänkte bara göra det.
- Mm..
- Japp.
- Joo...
- Ah...
- Ja..
- Ah men det var väl bara det då. Hejdå!
- Hej..


JAG VÄCKTE HAN!!! Han kunde knappt prata. Oj.


Ella på slöjdarnas hus några veckor innan skolavslutningen. Lägg märke till att alla går pga att det var så kallt, men ella och jag satt kvar.... I protest (mogna som vanligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0