Ella & Olivia -

:D :D :D

GISSA VEM  SOM ÅKTE INSANE PÅ GRÖNA LUND?!?!?!?
http://whatsupsthlm.se/images/content/article/1869_i_went_insane.JPG
Där satt jag och dinglade med benen!

Vet ni hur rädd jag var när jag insåg att jag skulle åka den?
För det första:
När vi kom in på Gröna Lund var Insane ur funktion, det tog 4 timmar för dom att laga den.
För det andra:
När jag och fredrik stod i kö såg man när vagnarna kom in efter deras åktur, precis ovanför kön snurrade alla vagnar runt ett helt varv, man såg verkligen skräcken i deras ögon, den var inte nådig!
För det tredje:
En vagn innan jag och Fredrik skulle hoppa på blev det FUNKTIONSFEL igen och en vagn var kvar där uppe!
efter 10 minuter hade de lagat felet och det var våran tur att kliva på!
Klicka f�r att st�nga bilden
sjukt roligt, fast det bästa är nu i efterhand när man kan skryta om att man har åkt insane!

/Ella

ps.jag har åkt insane.

Kommentarer
Postat av: Moa Linnéa Lapinniemi

INSANE ÄR SJUKT BRA

2009-07-10 @ 22:02:35
URL: http://vaniljchoklad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0