Ella & Olivia -

Varför är inte flugor rädda för människor?

Igår på jobbet fick jag köra åkgräsklipparen. Det var helt okej, bortsett från att jag hade en jävla flugsvärm runt mig, var typ 20 flugor som av någon anledning flockades runt mig???? Vad jag än gjorde så FÖRSVANN DOM INTE.....

Det påminde mig om förra veckan då jag, Linnea, Ella och Astrid åt middag hemma hos Linnea.. Ella och jag satt vid bordet utomhus medans dom andra var nån annanstans och helt plötsligt märker Ella hur sjukt många flugor som sitter på bordet. Kolla  bara på denna bild,  på det där lilla utrymmet var det 4 flugor. Ni kan ju tänka er hur resten av bordet såg ut..



Flugjävlar. Alltid ska dom irritera en..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0