Ella & Olivia -

Är nog hellre blek än 50-50...

Tjena, Olivia här.

Nu har jag tagit lite bilder på min fejkade bränna. Jag förstår ju att ni spännt har VÄNTAT OCH LÄÄNGTAT efter att få se resultat efter min brun-utan-sol-kräm jag skrev om HÄR..

Har tagit lite bilder, här får ni se:
 
 
Joooo, en snygg bränna fick man sig ju, 

  
dock inte så jämn på alla ställen...
 
Nu har jag lagt brun-utan-solen på hyllan för ett tag. Det var dryyyyygt, tog ju fan 1 timma för de att torka (man fick inte ha på sig kläder förrän det torkat heller) Och sen att jag inte ens kunde få det jämnt är ju ett annat problem...

Kommentarer
Postat av: linnea den allsmäktige

MIN iPOD PÅ ERAN BLOGG :] :]

käändiZZ*

2009-07-15 @ 23:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0