Ella & Olivia -

2009 hihiihihihihihi

(rättså coolt att jag är den som får skriva första inlägget för 2009)

hatar att vara den som tycker att det är förjävla vemodigt med ett nytt år, MEN TYVÄRR...
vemodigt är det faktsitk för 2008 har jag haft så jävla kul!!! det har varit ett fantastiskt år!

jag har:
- haft världens bästa höstlov med elliz
- varit i fjällen
- konfirmerat mig
- fått nya kompisar och blivit bättre med vissa
- fyllt 15 (det är koola grejer)
- varit i england med astrid
- varit på konserter och haft skitkul med kompisar
- varit i skellefteå för första gången i mitt liv

OCH EN MASSA MER så visst fan är det vemodigt..

men nu är det 2009.. herregud... nu har jag sån där prestationsångest.....


heheheh rolit, här är en bild på en fet jävla pir i brighton (stället vi var på i england)
astrid spelade bort SÅ jävla mycket pengar här, och jag stod mest brevid och heja på när hon var igång, MYCKET roligt

ungefär såhär kul var det:


ja vi hörs väl, nu ska jag......logga in på msn
/OLIVIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0