Ella & Olivia -

samuel haus din lilla poet

http://metrobloggen.se/samme

den bloggen som är sjukt inaktiv skrivs av samuel haus, 18 år, mera känd som tsatsiki ni vet. jag såg reklamen till filmen "i taket lyser stjärnorna" som han ska vara med i och då filmade dom samuel haus, och han har blivit skitsnygg, så när jag och min kompis hade dreglat ett tag så visade hon mig hans blogg.

jag kollade runt lite och ville läsa ett speciellt inlägg och hon sa:

"- men olivia..sluuta....det handlar bara om att det glänser i ögonen.."

OCH DET ÄR SÅ SANT.
inlägget handlar om att det glänser i ögonen. LÄS inlägget här OCH SKRATTA. (fast bläddra upp sidan)
så.jävla.roligt.....

KRAMAR/olli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0