Ella & Olivia -

hola! från ellizzz!!!!

hola alla lasare, chillar i varmen, svettas LITE......
idag har vi rest i 6 timmar bort fran costa rica till nicaragua. nar vi kom over gransen sa berattade de att det inte gar nagon buss fran gransen till varat hotel, men att vi kan ta taxi. Nar vi gatt over gransen sa kom 10 manniskor fram och borjade slita i kladerna for att vi skulle aka med just deras bilar! eftersom vi ar tva familjer som ar ute och reser sa ar vi 10 pers = ger mycket pengar = alla vill ha oss. Vi blev forst erbjudna en buss, men da skrek alla andra manniskor att de kommer rana oss, kommer inte ta oss till hotelet, vi var precis pavag in i bussen nar vi angrar oss, da skriker de som ager bussen att DOM komemr rana oss!vi bestammer oss ialla fall att dela upp oss i tre olika bilar for att fara vidare, det var en chansning eftersom de kunde bara dra ivag med en bil och ta alla vara pengar osv. det gick som tur var bra.

Val framme pa varat hotel gar allting bra, det ar dock valdigt fattigt och smutsigt men det ar valdigt fint. Vi promenerar pa gatan, otroligt manga som ar hoga och fulla mitt pa blanka dagen, ganska komiskt. Vi gar runt och kollar i affarer osv nar plotsligt en man kommer fram till simon och tar hans kepa och bara gar ivag, aven han var mycket paverkad sa vi vill inte borja jaga honom, detta var valdigt komiskt och vi fattar ingenting. nu har simon fatt ogon inflamation, annars ar vi friska!! :D

hoppas ni hade ett trevligt nyar och att ni kan lasa denna text utan de tre sista bokstaverna i alfabetet!

//ELLAAAA
--------------
Olivia her nu in bilder:



Ja det här är Ella i ett vattenfall, typ Nigarafallen, för dom ligger ju i Costa Rica. Hon skrev att hon hade ny bikini när kortet togs, ser fin ut.. Det var såklart Gucci, Ellas favomärke. Själv är jag mer inne på Dolce och Gabana, för dom är så snälla mot mig :-)


bada är inte allt ella gör på costa rica.

(okej, jag tror att vi kan vara ärliga.. alla bilder brukar jag ta från min favoritsida www.google.se... förlåt..:(
när jag googlade costa rica kom den här bilden upp, tyckte att det var tyckte det var förjävla roligt. denna bild är kanske anledningen varför dom valde att fara till costa överhuvudtaget ;;););))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0