Ella & Olivia -

en sann historia

mitt blockflöjtspelande har nått nya höjder. flöjten har iallafll gjort det, bokstavligt talat.

pratade med anna igår och det kom fram att hon har spelat blockflöjt i musikskolan i 1 år förut, så hon har böcker, OCH VEM SKA FÅ DOM? jo jag!!!!!
VILKA ÄR GLADA? jo, jag och ella!!!!!

frågan är nu hur jag ska kunna spela blockflöjt. min bror som heter jesper blev less på att höra när jag spela så han tog flöjten av mig och la den uppe på en garderob. tror ni jag når? NEJ, JUST DET. tror ni jag når när jag står på en stol? NEJ, JUST DET.

så nu är frågan hur jag ska få ner den därifrån. jesper kommer aldrig ta ner den frivilligt, så jag for nog muta han.....


här är en dikt jag skrev just om min saknad efter flöjten som ligger på garderoben

my dear fluet
i miss you, just like i miss wearing a bathingsuit
i wish you were here
i just want you near
i look just like i look on the picture when i'm with you
do you feel the same way about me too?

en sann dikt om mig och min flöjt<333 att jag är begåvad på att skriva dikter :]

tjarå
-olivia berglund

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Tjejer! Jätte rolig blogg!

Jag läser den varje dag och skrattar åt den, jag tycker ni ska skriva mer om Vännäs by och om va ni gör på dagarna :P det skulle va roligt :) annars tycker ja bara att ni ska fortsätta skriva rolit som ni gör!!! :D :P

2009-01-26 @ 17:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0