Ella & Olivia -

bittttter

Olivia här. Fan, vad jag har en dålig dag. Egentligen så är den inte dålig utan mera sur. Jag har som vanligt haft skitkul på skolan, fick se en jävligt rolig bild i en killes mobil vilket fick mig till tårar, hahahah, har inte skrattat så mycket på ett tag!

Men har ändå varit en bitterfitta idag. Har fått en cp-bok på matten (JAG HATAR ALGEBRA, fast bad dock om boken själv för jag har nu insett mina PROBLEM....), fick inte redovisa på SO:n idag (har jävla sur-berlinmuren) och gjorde ett jävligt dåligt NOprov. Kan lugnt säga att jag inte ska bli fysiker. HATAR NO.

Som ni hör så hatar jag väl de mesta idag. Najs iallafall att vi ska vara i vännäs i morrn och ha foto analoga hela dagen. fast Ella ska ha bakning och film/redigering tror jag! man fick välja själv serrni:)


Nu ska jag äta. HEJDÅ.

checka dom här bilderna, FAN VAD SKÖÖÖÖÖNT!!! Egypten maj-2007. 2 år sen, jag var ju fan en sketen minigris då.

 Ganska snygg bild på mig.
 Mahmya, paradiset på jorden, TRO MIG...


skulle ha hett ut bikinibilder om det inte vore för att dom inte är så smickrande;);););););););) strandad_val_93

hejdå!!!!!/olvan

Kommentarer
Postat av: Michelle

hahah ett gottskratt i ERAN BLOGG!!!! så jävla rolig.vänta bara, snart ligger den på toppen på blogg.se :D

2009-03-25 @ 19:41:38
URL: http://bitchelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0