Ella & Olivia -

en dag... DÅ JÄVLAR

En dag, då jävlar ska jag bli bra på skridskor! jag ska bli konståkerska och klara 5 varv i luften. Klara att åka baklänges, slippa åka med en ful klumpig hjälm på huvudet som man dessutom måste klämma in en stor ful mössa under.

just nu är på jag stadiet:
kan inte åka baklänges utan att ramla.
kan inte åka på ett ben.
kan inte hoppa ett halft varv.
KAN INTE STANNA, eftersom jag inte kan stanna slutar det alltid med att jag åker med fullfart in i sarjen.
idag på idrotten slutade det på det värsta tänkbara sätt..


Jag hade såklart mobilen mellan sarjen och min höft.

Ni kan väl ialla fall känna lite medlidande..
min mobil har spruckit och mitt hjärta lika så.

/ledsna_ella_93

Kommentarer
Postat av: Johan, Jonken, José - egentligen [email protected]

haha tur att du inte hade telefonen då räcket skedde :)

2009-03-15 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0