Ella & Olivia -

Va hände...

TJA! Gissa vad. Min skoldator (den megasnygga från Lenovo ni vet) har fått något virus SOM HAR SLAGIT UT I PRINCIP HELA WINDOWS!!  Det suger ju verkligen, men jag kan inte låta bli att tycka att det är lite fränt. Hela jävla windows har ett virus på MIN dator slagit ut. Om inte annat, lite småkul...

Och bra skola som Lilja är (;);););););)) har vi fått USB-minnen så jag kan spara alla mina dokument och bilder för allt sånt kommer försvinna när IT-teknikerna på skolan ska installera om den. HA. Jag ler lite när jag tänker på vad som har hänt med min data. Hur fan lyckas man..?



Hahaha, jävligt skön bild på mig som är gammal.. Ser ju inte så smart ut enligt mig, tycker den passar ganska bra i det här inlägget... Fast i och för sig kanske det krävs en del intelligens för att få ett virus in i datorn som ska slå ut hela windows? Fast när det kommer till datorer är jag inte så smart.. Men det där kan ju diskuteras..


/Olvan

Kommentarer
Postat av: lelle

blev det lite för mycket porr kanske?

2009-12-11 @ 23:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0