Ella & Olivia -

tvärååååååååååmark

Denna natt har jag spenderat med Jenny och Alexander.

Alexander och Jenny(s rumpa ---->)


Kvällen börjar med att jag gör en husgranskning i Jennys hus, allting verkar prima. Dock händer en liten olycka i Jennys föräldrars säng... jag tänkte slänga mig i den eftersom Alexander tipsat om att den var JÄTTEmjuk och skön, jag slänger mig ner i sängen vilket resulterade i en spräckt lunga, och magont. Vi skrattade gott, eller Alexander skrattade gott åt mig, eftesom han lurat mig. Tänk er att ni satsar stenhårt och förväntar er att landa i dunfjädrar och landar på hård asfalt.


Vi lagade trerätters middag, här har ni kökschefen Jenny!




Alexander var lycklig för han fick skala räkor. (hahahhaha fick skala mikeal)
Om ni vill ha hjälp med att skala räkor, fråga alexander, han är ett proffs.

Senare, flera kilo tyngre och lyckligare  somnar vi i asfaltssängen och sover gott.

hälsningar från ella kalén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0