Ella & Olivia -

Några funderingar i väntan......

• Varför är jag fortfarande hemma, när jag borde vara i stan vid det här laget?
•Kommer alla fina saker vara slut när jag kommer till stan, så jag inte hittar något alls att shoppa? (haha, vilken KA-TA-STROOOOF....)
• Jag önskar jag hade en egen stad, för jag tycker att det är drygt att det är så många som är på stan idag.
• Jag fick världens bästa överraskning i går, och den vill jag ha igen, igen och igen.



Jag är sur som fan. Jag sa åt min syster att ta mindre brunpuder, hon blev förbannad och som hämnd gick jag fram till min sminkväska, drog på lite foundation på läpparna med hjälp av fingrarna och sen smetade fingrarna på dörren. Jag tror jag vann.

PS: Har fortfarande inte tvättat bort foundationen.  Borde kanske göra det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0