Ella & Olivia -

Älskar julen men detta är vad den medför:

YO! Dagen innan julafton är det ju idag. (Hmm, kändes som en lite ovärd mening att säga, tror att dom flesta vet att det är 23:e....)


Hur som helst. Idag ska jag sy klart min förbannade kjol jag har börjat sy. Fråga inte varför, vet knappt själv. Egentligen är det lite smartare om jag skulle ha suttit mig och snickrat ihop någon jävla låda, eftersom att jag faktiskt fick vg i träslöjd (;);););)) och g i sy....

Jaja, jag ska också städa idag. Känns ju toppen, sitter här som ett litet offer i kofta som har målarfärg på sig efter att jag skulle måla på träslöjden i 9an, tights, skitit hår och glasögon. KÄNNER MIG TAGGAD PÅ LIVET!!!!!!!!


Här är dagens ooooooooutfit:



Kofta, ja ni ser ju själva färgen..
Vit t-shirt, aldrig sett den förut men plötsligt var den i min garderob (är väl syrrans)
Tights, också syrrans.
Sockar (FRÅN  NIKE, man är ju ganska sportig???)


/olvan

PS: Varför får vi plötsligt kommentarer från folk vi inte har någon aning om vilka det är? Boris t.ex.? Vem är du..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0