Ella & Olivia -

liljaskolans mat..

Idag var ju min första dag på liljaskolan. Som ni kanske har hört om ni funderat på att börja där så ska det vara den skola som lägger ner mest pengar på maten i länet/Norrland/Sverige (minns inte hur det var rikigt).

Varje gång jag har ätit där så har det inte varit mycket att hänga i julgran. En gång fick vi kyckling med jordnötssmör i (fyfan vad vidrigt?!)

Så idag när jag gick dit hoppades jag på att dom skulle visa att dom faktiskt lägger ner mycket pengar på maten. Men vad fan får vi?

Jo, köttbullar. BARA. Eller juste, man fick lingonsylt eller brunsås till. Och lite sallad.

Wow, I'm stunned.


Annars så är Lilja jävla mycket bättre än Östra och det känns bra. (Bara för att vara lite positiv)

Kommentarer
Postat av: 6073.H

Tjenare Olivia och Ella, länge sedan jag kommenterade men det beror på att sonen min Finntrollet eller som ni känner honom Göte junior elelr kankse Sned mohawk eller min personliga favorit halvryssen har flyttat till mora, men han saknar er speciellt Olivia. undrade bara hur det går med Morten om hon är nå nice där på Sam? eller Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitskjeeeeeeeeeer? Är dom nice eller? Jo måste vara nice att ha senior där på lilja. Julia hälsar också och Irre såklart, MVH Göte med familj.

2009-08-24 @ 17:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0