Ella & Olivia -

hiss och diss

 


Sport (framförallt fotboll)

Ja vad kan jag säga, finns det något bättre? Känslan då man vet att det är fotboll på idrotten i skolan nästa dag... Ja, den är underbar. Då laddar jag upp. (Typ med ett sjukintyg från mamma.)


Gymnasievalet

När man trodde att det var över och man hade valt rätt och allt var bra, ja, då blir det ändring! Un-der-bart! Härligt är vad det är att komma efter en vecka i en ny klass, som man skulle gått i från början, men ändrade sig sisådär 4 dagar innan skolan skulle börja!

Prova jeans

Älskar när man står där i provrummet och kämpar med jeans, och man känner att kroppstemperaturen höjs och snart kommer svetten. Riktigt skönt är man dragit på sig ett par jeans bara för att få det konstaterat att man inte får igen knappen. Ja, då är det bara att ta av sig fanskapet igen! Underbart! :)




Sverige

Ja, klart vi ska, precis som Paulina Danielsson (paow.se) klaga på Sverige. Ja, här skiner inte solen varje dag som i Afrika, det är ju himla synd att man slipper svettas som en liten gris så fort man vistas utanför huset. Ja, jättesynd. 
 Eller inte..

Spotify

Ja.... Det är så jobbigt när man lyssnar på musik och den där reklamen kommer upp mitt i låtenbytena. Trots att jag har ett skitbra musikprogram som man får lyssna gratis på musik kan jag inte låta bli att hata det för reklamavbrotten. Det är sååå jobbigt! Okej, det här funkar inte, jag älskar spotify med eller utan reklamavbrott!!!! 

Folk som inte gillar sport

Fan, vad drygt det  är när någon inte gillar sport. Sitta och lyssna på deras tjat om hur jobbigt det är att springa 8 kilometer (HALLÅ, VEM KLARAR INTE DET?), eller hur gärna dom vill slippa gympan.... Verkligen drygt. Eller.. Okej. Där ljög jag..

Kommentarer
Postat av: Å S T R Ö M

Ååhw, saknar du redan Vby? ;]

Jag kommer sakna de massor oxå då jag går ut ;(

2009-08-25 @ 19:54:29
URL: http://picii.blogg.se/
Postat av: Astrid

haha, jag ska fan visa dessa sjuktsnygga PHOTOSHOPADE bilder för min multimedia lärare, han kommer be dig att börja i hans klass.

2009-08-26 @ 11:39:53
URL: http://styckmord.blogg.se/
Postat av: kitty

godmorgon

2009-08-26 @ 12:10:35
URL: http://kittysviljestyrka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0