Ella & Olivia -

HIHIHI

Ikväll var jag med Astrid, fan vad bra det kändes att träffa henne, har inte träffat henne på jättelänge kändes det som. Iallafall, hon sa en grej jag gillade, det var något i stil med:

"Olivia, du har verkligen förändrat mig så jävla mycket. Du fick mig liksom att stå upp för mig själv och våga säga mina åsikter."

FAN vad glad jag blev då. NAAAJS att JAG fått HENNE att stå upp för sig själv!



Såå, det här är väl jag just nu då..


PS:
Fick en kommentar som jag ska svara på:

"Ett hett mode tips att använda den där! ;) Men vilken linje går du? :)"

Svar: Haha, jo, den passar ju mig, FaShIoNiZzTaH som jag är ;););) Jag går Samhälls!

Kommentarer
Postat av: Astrid

haha, det är så sant :D

2009-08-27 @ 08:51:32
URL: http://styckmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0