Ella & Olivia -

VEM BEHÖVER BOKSTÄVER PÅ MSN??

TJA!!
ella är i sälen så det blir jag som uppdaterar här idag igen! känns dock tråkigt och lite drygt att uppdatera bloggen när kompanjonen inte är hemma meeeeeeen........

hehehe, ja i brist på annat kikade jag igenom mina bilder jag har sparade på datorn och hittade några bilder som är kanske drygt en månad gamla.... jo det är min och annas konversation på msn :] :] adda henne gärna.. :]

 


ähhhhhh fyfan vad jag är bra på att skriva med smilisar. och ja, vi är seriösa?!?!?
smilisar<3333


/Olivia

Kommentarer
Postat av: My

sv; UNDERBAR!



HAHA, ni är sjuka...

2009-04-17 @ 19:33:53
URL: http://myjonsson.blogg.se/
Postat av: SNYGGJÄVLAANNA

HAHAHAH du har ju inte alla popcorn i popcornskålen



2009-04-19 @ 19:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0